سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 60
کل بازدید : 308074
کل یادداشتها ها : 189
خبر مایه


پیشنهاد غیر قابل باور و بی شرمانه یک چهره وهابی در خصوص خانه خدا!

«یوسف احمد» در هنگام پخش شدن یکی از برنامه‌های شبکه ماهواره‌ای "البدایه" از طریق تلفن میهمان برنامه بود. وی در همان هنگام طی اظهاراتی گفت ...

به گزارش شیعه آنلاین، «یوسف احمد» عالم‌نمای سرشناس وهابی در عربستان سعودی، طی پیشنهادی بسیار عجیب و احمقانه خواستار تخریب خانه خدا شد تا به اصطلاح مشکلات اختلاط بین زنان و مردان هنگام طواف پایان یابد.

«یوسف احمد» در هنگام پخش شدن یکی از برنامه‌های شبکه ماهواره‌ای "البدایه" از طریق تلفن میهمان برنامه بود. وی در همان هنگام طی اظهاراتی گفت: اختلاط بین زنان و مردان هنگام طواف کعبه، عملی حرام است. بنده این نظرم را از فتوای شیخ «عبدالعزیز بن باز» (مفتی سرشناس تکفیری) برداشت کرده‌ام.

این عالم نمای سرشناس وهابی در ادامه گفت: بنده پیشنهاد می‌کنم که مسجدالحرام به طور کامل تخریب شود و از نو ساخته شود. در طراحی جدید، کعبه بهتر است ده، بیست یا سی تکه باشد! تا طواف زنان از مردان جدا شود!

شایان ذکر است «یوسف احمد» یکی از سرشناس ترین و افراطی ترین عالم نماهای وهابی تکفیری در عربستان سعودی است و آراء، نظرات و دیدگاه‌های بسیار خشن و افراطیش زبان زد خاص و عام است. برای نمونه او چندی پیش با صدور فتوایی خواستار ترور شاهزاده میلیارد سعودی «ولید بن طلال آل سعود» شد. وی علت صدور آن فتوا را مالکیت این شاهزاده بر مجموعه شبکه‌های موزیک «روتانا» اعلام کرد، زیرا به اعتقاد وی این شبکه‌ها انتشار کننده فساد و فحشا هستند.


+ سلام سان بر شما مبارک سال خوبی داشته باشید. یه سری هم به ما بزنید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ